Közép-Amerika újragondolva

2018.04.07.

Egyre jobban beindulnak a közép- és dél-amerikai útjaink. Úgy döntöttem, hogy ideje átnézni az ajánlatainkat, és egyeztetni a kinti partnerrel az utazások részleteit. Éppen ezért ismét elmentünk egy párnapos közép-amerikai útbejárásra, amely során végigjártuk a nicaraguai és costa ricai útvonalainkat.

Costa Rica felfedezése

Costa Rica felfedezése - Utazás - Proko Travel

Az előző costa ricai útbejárást követően több bejegyzést tettem közzé az országról a blogomon. Ha valaki lemaradt, vagy csak szeretné újra feleleveníteni az ott olvasottakat, akkor IDE KATTINTVA megteheti.

Costa Rica utazás

Nem is térnék ki újból az utazás részleteire, ezúttal inkább az új impulzusokról számolnék be. A partnerrel egyeztetve kisebb módosításokat hajtottunk végre a programban. Azt vettem észre, hogy az egzotikus útjaink utazóközönsége a 40+ -os korosztályba tartozik, ezért igyekeztünk az utazás egyes összetevőit még inkább az ő igényeikhez illeszteni.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

Bár eddig is jó szállásokkal dolgoztunk együtt, tovább emeltünk a színvonalon, és még magasabb minőségű szállodákat választottunk ki. A program összeállításán is változtattunk, és egy árnyalattal csökkentettük a nehézségi szintjét. Maga az útvonal maradt az eredeti, csak finomítottunk rajta. Tortugueroi látogatásunk során például a dzsungel programokon módosítottunk kicsit. Ezúttal egy kiemelkedően jó idegenvezetőt kaptunk, aki még jobban ráfókuszált a különleges helyi növényekre, madarakra és egyéb állatokra.

Tortugueroi dzsungel programok Tortugueroi dzsungel programok - utazás - nyaralás Tortugueroi - dzsungel prgramok - állatvilág

Az ország középső területeit bejáró napok szinte teljes egészében maradtak a régiek, mert úgy ítéltük meg, hogy ez megfelelő látványosságot biztosít a kirándulók számára. A Csendes-óceán partján eltöltött nyaraláson azonban jelentősen változtattunk. Az előző szálloda minősége megfelelő volt, az elhelyezkedése azonban kevésbé, mert a közelben gyakorlatilag semmi nem volt. E helyett most egy olyan szállodát választottunk, ami egy sokkal mozgalmasabb környezetben található, mégis ugyanúgy biztosítja a tengerparti pihenést, kikapcsolódást.

Nicaragua

Útbejárásunk következő állomása számomra is újdonság volt! A következő blogbejegyzésemben Nicaraguáról számolok be Önöknek.