Hírlevél feliratkozás
Értesüljön akcióinkról első kézből, iratkozzon fel hirlevelünkre!
Blog
Május eleje és Keukenhof
2014.05.09.
Kuba után visszacsöppentem az itthoni életbe. Egyből komoly szervezés előtt álltunk, ugyanis április 27-e és május 4 közt 14 csoportunk indult.
Ebből 10 csoport (467 fő) május 4-én este érkezett haza. Nem volt egyszerű a szervezés és a Pestről történő hazaszállításuk megszervezése, de - szerintem - komoly zökkenő nélkül zajlott le. Ebben nagy szerepet játszott utasaink toleranciája. Nem mondom, hogy sokat, de azért kellett várni a transzferek indulására és elmondhatom egy rossz szó nélkül ment várakozás. Köszönöm ezt mindenkinek!!
Keukenhof 1. ( a képre kattintva kinagyítható) |
Ahogy a véleménynyilvánító lapokat olvastam, minden utunk sikeres volt. Egy útnál az autóbusszal nem voltak elégedettek utasaink. Beszélek is a busztulajdonossal, hogy máskor ne adja ezt az autóbuszt. Egy helyen pedig az új (eddig általunk nem hasznát) szálloda színvonala volt a megszokottnál gyengébb. Ezt sem fogjuk a későbbiekben használni.
Keukenhof 2. |
Idegenvezetőimtől hallottam azt, hogy az utasok meg szokták jegyezni, hogy "Prónay úr úgysem tudja meg a véleményemet, hiába írom le a véleménynyilvánító lapra, úgysem olvassa el." Nos ezt garantáltam állíthatom, hogy nem igaz. Minden idegenvezetőt én személyesen számoltatok el minden út után. Ez azzal kezdődik, hogy minden véleménynyilvánító lapot elolvasok az id. vez jelenlétében Ezért tart egy elszámolás több mint egy órát.. Így mindig részletesen ki tudjuk értékelni az utat. Pl. olvasom, hogy udvariatlan volt a recepciós a szállodában. Akkor rákérdezek, hogy az id. vez mit tud erről és mit próbált intézkedni a helyszínen és megbeszéljük, hogy mint cég mit tegyünk azért, hogy máskor ilyen ne forduljon elő.
El kell sajnos mondanom, hogy esetenként legjobb igyekezetemmel sem tudom elolvasni a lapot, mert - valószínűleg a busz mozgása miatt - annyira olvashatatlan az írás, de 95 %-ban minden szöveget megfejtünk. Köszönöm ezeket a véleményeket, mert segít abban, hogy folyamatosan tudjuk javítani szolgáltatásunk színvonalát.
Keukenhof 3. |
El kell sajnos mondanom, hogy esetenként legjobb igyekezetemmel sem tudom elolvasni a lapot, mert - valószínűleg a busz mozgása miatt - annyira olvashatatlan az írás, de 95 %-ban minden szöveget megfejtünk. Köszönöm ezeket a véleményeket, mert segít abban, hogy folyamatosan tudjuk javítani szolgáltatásunk színvonalát.
Keukenhof 4. |
Vannak aranyos dolgok is pl. egyik idegenvezetőnk 1 -est kapott utána a megjegyzés kitűnő idegenvezetés volt. Gondolom az idősebb hölgy úgy gondolta, hogy az 1-es azt jelenti, hogy az a legjobb.
Én egy nagyon aranyos, kellemes csoporttal voltam Hollandiában. Kaptam egy 4-est a csoport egyik tagjától (erre valaki kérdezhetné, a többiek mind rosszabbat adtak :) ? Nem azért szerencsére jobbat, de aki 4-st adott nekem annak is igaza lehetett, mert azt írta, hogy túl gyorsan mentem. Sajnos a 188 cm-mel (bár lehet, hogy a korral azért megyek össze), nem lehet túl kicsiket lépni. Mentségemre annyit, hogy mindig a tájékoztatás előtt bevártam a csoportot (szakmai minimális elvárás). Ettől függetlenül megszívlelendő a vélemény!
Befejezésül még annyit, hogy ezeket a képeket, amit itt mellékeltem, a telefonommal csináltam Keukenhofban. Lehet, hogy kevésbé élesek, de adok egy kis ízelítőt a fantasztikus tulipánparkból. Remélem kedvet csinálok a jövő tavasszal induló tulipánvirágzásos utunkhoz.
Keukenhof 5. |
Befejezésül még annyit, hogy ezeket a képeket, amit itt mellékeltem, a telefonommal csináltam Keukenhofban. Lehet, hogy kevésbé élesek, de adok egy kis ízelítőt a fantasztikus tulipánparkból. Remélem kedvet csinálok a jövő tavasszal induló tulipánvirágzásos utunkhoz.
Fontosnak tartjuk az adatok védelmét
A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Mindet elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához. Adatkezelési tájékoztató