2011 tervezése

2010.12.01.

Szóval hogy is néz ki a 2011 tervezése. Mint már régebben írtam, először meghatároztam az utak mennyiségét és azokat egy időrendi táblába helyeztem. Ekkor döntjük el, hogy mely utat nem indítjuk el jövőre és milyen új út legyen. Ezek ekkor még csak tervek, és változhatnak.
Amikor kint voltam D-K Ázsiában akkor Klári és Dóri kolléganőm elkezdte lekötni a szállásokat. Ez egy hosszú és nagy odafigyelést igénylő munka. Általában van elképzelésünk, hogy melyik szállodába szeretnénk tenni a csoportot, de ez az esetek kb. 60 %-ban sikerül. Amikor nincs hely 2 alternatíva van. 1. időpont változtatás; 2. másik szálloda. A 2. változat a gyakoribb. Ez egy elég lassú folyamat. E-mail a szállodának válasz - nincs hely. Következő szálloda: nagyon drága, és így tovább... Most képzeljék ezt el kb. 60 útnál és utanként 5 - 6 szállodával. Van mit levelezni. Természetesen van amikor partnerrel dolgozunk és ő adja a szállodát, de ott is van amit nem fogadunk el és ott is megy a huza- vona. Nos ez a rész lassan befejeződik. Most azt csinálom, hogy minden utat átolvasok, amit úgy látok azt módosítok benne. Itt jön az, hogy mit írtak Önök, utasok a véleménynyilvánító lapra és hogy nyilatkozott az idegenvezető. Ezek alapján megírom az új programot, melyet elküldünk az idegenvezetőnek a szállodák neveivel, hogy szerinte így jó lesz-e. Jelenleg ez a folyamat zajlik- Kb. 10 utat néztem át eddig és szinte mindegyikben változtattam valamit. Az idegenvezetők is folyamatosan kapják az anyagot és nézik át a módosításokat és a szállodákat. Ha ezzel kész leszünk, akkor jön az ár kialakítás. Az még egy érdekes folyamat. Erről majd akkor írok, amikor oda kerülünk időben.  

Vissza