Értesüljön akcióinkról első kézből, iratkozzon fel hirlevelünkre!
Blog
Aeroviva csőd 2.
2010.12.29.
Sok hozzászólás érkezett az Aeroviva csődre. Legutóbb egy kérdést kaptam ezzel kapcsolatban (lásd megjegyzések "Aeroviva csőd" bejegyzés után).
Kérdés a repülőjegy fizetésre vonatkozik. Az ugy nvezett IATA irodák szerződést kötnek arra, hogy ők árulhatnak repülőjegyet. Mivel ők általában napi 10 - 40 jegyét állítanak ki (forgalom függvényében), ezért ők nem naponta utalják át ezek ellenértékét, hanem vagy havonta kétszer vagy esetleg egyszer. Ez a köztük lévő szerződés függvénye. Nomármost. Az iroda szépen állítgatja ki a repülőjegyeket, az utasok fizetnek, majd mondjuk 15-én az eladott repülőjegyek - jutalékkal csökkentett összegét - átutalják. Kivéve ha kitalálják, hogy "bocsika csőd". A törvény értelmében azonban a kiállított jegyek érvényesek még akkor is ha az adott iroda nem utalja át a pénzt. Ezt "lovagolja meg" az Aeroviva.
Tegnap kiadtak egy közleményt, hogy azért mentek csődbe, mert nagyon kevés utas jelentkezett az útjaikra. Végre megtalálták a hibást! Rózsika néni meg Pista bácsi az mert nincs 1 millió Ft-juk velük afrikai safarira utazni. Nem ők terveztek rosszul és kötöttek irreális szerződéseket, hanem az utas a hibás, mert nem utazik velük. Egy hét kellett ennek a nagy okosságnak a kitalálására. Azért megkérdezném, hogy annak a közel 2000 befizetett utasnak a pénze hova lett???
Na inkább foglalkozzunk a saját dolgunkkal. Krisztián szépen tölti fel a honlapot és január első hetén már valószínűleg a olvashatóak lesznek a web oldalunkon és onnantól szabad a gazda. Lehet jelentkezni is rájuk.
A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Mindet elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához. Adatkezelési tájékoztató