Idegenvezetői megbeszélés

2012.06.05.

Szombat, vasárnap 2 napos idegenvezetői összetartást, megbeszélést, továbbképzést tartottunk Makó mellett egy kis panzióban. A hely kiválasztásában Tünde kolléganőm segített és elmondható hogy jól választott.
A program szombaton délelőtt kezdődött. Kimentünk a makói kalandparkba.
Eligazításkor
Mint a mókus fenn a fán, úgy jöttünk, mentünk, csúsztunk, másztunk. Elmondható, hogy idegenvezető kollégák nagyon harcosan küzdöttek.
Ildi: "Oda fel ?" Pedig ügyesen végigcsinálta a pályát!
Be kell vallanom, hogy nem mindenki csinálta végig a fák tetején felállított pályát, de nem vallottunk szégyent.

Még néhány Tarzan indulás elött
Volt itt lengő kötélen lépegetéstől kezdve dróton egyensúlyozáson keresztül a görgőkön csúszásig sok fajta feladat.
Nézni azért könnyebb volt
Lányok a fedélzeten, bocsánat a lombok között
A csúcs mégis a Maros folyó feletti átcsúszás volt.
Miki a Maros felett
Kb. 3 órát töltöttünk a parkban. Elmondható, hogy kisebb kék- zöld folttal mindenki megúszta és még egy nagy élménnyel is gazdagodott.
Ezt követte egy kellemes ebéd Makón, majd kimentünk bázisunkra, Kiszomborra. Délután kezdődött a megbeszélés, melyet én tartottam, de ahogy szokták mondani, nagyon konstruktív volt.
A lányok egy része a megbeszélésen
 Sokan hozzászóltak, megvitattunk bizonyos dolgokat, egységesítettünk a cégünk számára fontos feladatokat és nem utolsó sorban kicseréltük tapasztalatainkat. A megbeszélésen 14-en voltunk. A teljes garnitúrából 3-an hiányoztak – igazoltan – a többiek mind ott voltak. Egy szünettel több mint 3 órát tartott a megbeszélés.

A fiuk azért vigyáztak arra, hogy innivaló is legyen a közelben
Ezt egy könnyed vacsora követett. Vacsora után pedig jöttek a játékok. Végre egyszer az idegenvezetők is izgulhattak a játékok során. Volt bingó (természetesen sportszelet nyereményért), most mutasd meg, „ki vagyok én” és egyéb játék. Nagyon jól szórakoztunk. Éjfél után még néhányan lementünk a kertbe, és egy tűzhely mellett beszélgetve még egy 2 órát eltöltöttünk.

Másnap reggeli, még egy kötetlen beszélgetéssel eltöltött 2 óra, és következett a búcsúzási csoportkép.
A jókedvű idegenvezetői csapat
Elmondhatom, hogy nagyon hasznos volt az összejövetel. Egyrészt erősítette a csapatszellemet, másrészt sok hasznos információt megosztottunk egymással és nem utolsó sorban egy kellemes, jó hangulatú másfél napot töltöttünk együtt. remélem, hogy ennek hasznát Önök, utasok is érzékelni fogják. abban, hogy egységesen magas színvonalú vezetéseket tapasztalhatnak az utak során.

Befejezésül még egy megjegyzés. Folyamatosan növekszik a feltett idegenvezetői ismertetésekkel fűszerezett képes útbemutatók száma. Legutóbb a "Nyaralás a spanyol tengerparton" utat mutatta be Juhos Kata kiváló idegenvezetőnk. (Júniusi utunkra még van 3 hely)  Javaslom, tekintsék meg ezt is a Proko Travel weboldalán.
Legközelebb az idei év kilátásairól fogok írni, szakmai szempontok figyelembevételével.