Megjegyzések

2012.04.16.

 
Olyan sok hozzászólás jött a hétvégi bejegyzésemre, hogy külön blogbejegyzést szentelek a válaszokra.
A legfontosabb; nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan elmondták véleményüket, javaslatukat.
A többieket is bíztatom, hogy bármikor osszák meg velem (velünk) véleményüket.
Haladjunk sorban (a hozzászólások, melyekre válaszolok, az előző blog aljánál olvashatóak):
1. Köszönöm a cég nevében a dicsérő szavakat, de mindig találkozok olyan problémával, hogy érdeklődők azt mondják, hogy még nem is hallottunk a cégről. Bizonyára láttak már a TV-ben Coca Cola vagy Mc Donald’d hirdetést, pedig egyik esetében sem lehet azt mondani, hogy szükséges megismertetni a cég nevét a vásárlókkal. Szóval a jól aktualizált hirdetés nagyon hasznos lehet, csak meg kell találni az ár hasznosság megfelelő arányát.
2. Mit jelent a kedvezményesen? 100 Ft már kedvezmény vagy a 100.000,- Ft a kedvezmény? Félre a tréfával. Ha ilyen felajánlást tennék, akkor vagy felelőtlen volnék, vagy a többiekkel szemben lennék unfair. Nemcsak a törvény írja elő, de szerintem is az a jó, ha egységes, átlátható a kedvezmények rendszere, nem pedig ad hoc alapon össze-vissza változtatjuk.
3. Köszönöm az építő jellegű kritikát. Maximálisan igaza van Imre! Holnap szerintem fent lesz már a prágai út videoajánlása, szövegileg már kész további 6 út, amikhez képeket kell hozzátennünk. Szóval lassan, de haladunk. Tavaly minden web oldalas munka Krisztán kollegámra hárult és egyszerűen nem bírta. Idén már ketten csinálják megosztva ezt a fajta munkát. Bízom benne, hogy hatékonyabbak leszünk.
A hirdetési (ingyenes) újságokban én személy szerint nem hiszek. Őszintén, ahogy teszik be a levélszekrényünkbe, úgy dobom a kukába ezeket az anyagokat. (Mentségemre legyen mondva, nálunk van szelektív hulladékszállítás).
4. Ugyan azt tudom mondani, mint Imrének. Sajnos el kell ismerni a negatív kritika jogosságát is, anélkül, hogy az ember állandóan kifogást keresne. Tudják mit szoktam mondani: az eredményjelző tábla mit mutat az a fontos (magyarul a végeredmény), a kifogás senkit nem érdekel. Jogosan!!
5. Nyugdíjas klub. Kiváló javaslat. Fel fogjuk használni az ötletet. Ha valakinek van ilyen jellegű elérhetőség a tarsolyában, klubok címe esetleg konkrét személy nevével (klubvezető), akkor kérem küldje el a közvetlen e-mailemre : director@prokotravel.hu.
Nem rossz ötlet a metro hirdetés utánanézek a költségeinek és lehetőségeinek.
Igen az ingyenes transzfer komolyabb propagálása nagyon fontos.
6. Az „ingyenes” hirdető újság természetesen a hirdetők részéről nem ingyenes, mert különben miből tartanák fenn a kiadványt. Az ilyen kiadványokkal kapcsolatos véleményemet már leírtam a 3. pontnál. Hozzá kell tennem, hogy természetesen én is kipróbáltam ezeket. Több formában is. Pl. úgy, hogy ha kivágja a hirdetést, akkor  x% kedvezményt kap stb. Az eredmény szinte 0.
7. Őszintén megvallva, nem gondoltam, hogy ennyire fontosnak érzik a fotókat. SOS ráállunk erre és a hozzánk beküldött utasfotókat rövid időn belül feltesszük az adott úthoz.
Még egyszer köszönöm a sok hozzászólást és biztatom a többieket is bátra mondják el véleményüket. 

Vissza