Partnerek és ajánlatok

2010.08.05.

Ígértem, hogy írok a partnerajánlatokról. Miért van a PROKO katalógusban más iroda ajánlata?

Véleményem szerint az utasok legfontosabb szempontja EDDIG az volt, hogy el tudjon utazni és megtekinteni a számára kiszemelt célterületet. A körutak indításánál van egy minimális létszám, mely alatt nem érdemes elindítani az adott utat. Ezért csináltuk úgy 2-3 irodával, hogy ők átvesznek tőlem utakat és olyan utat nem hirdetnek meg a saját katalógusukban, cserébe én is átveszek tőlük néhány olyan ajánlatot, amely lehetővé teszi, hogy az ő útjuk is elinduljon. Sokkal rosszabb, ha mindkettőnknek van 22-22 fője és az út elmarad, mintha összevonjuk és az utas el tud utazni az általa megálmodott vidékre.

Az utóbbi időben erősödött meg a cég lojalitás. Mit értek ez alatt? Amikor az utas nem desztináció alapján választ, hanem az alapján, hogy pl. én a PROKO-val akarok utazni, és az alapján választok, hogy ők hova szerveznek utat. A nagyobbik fiam ép ebből írja a doktorit a közgázon, hogy az emberek mennyire hűségesek egy-egy márkához (pl. illatszer, sportszer, ruha, cigaretta…). Észrevehető, hogy az utóbbi időben ez még tovább finomodott. Már sok utas nem csak, hogy iroda szerint, hanem idegenvezető szerint is választ. „ Én oda utazok, ahova XY vezeti a csoportot”. Körutaknál az idegenvezető személye, személyisége mindannyian tudjuk, hogy nagyon meghatározó.

Számomra minden év őszén nagy dilemma, hogy vegyek-e át utat más irodától? Ha igen, kitől és milyen desztinációt (útirányt). Lehet, hogy jövőre csökkentem az átvett utak számát és megcsinálok 2-3 ajánlatot önállóan. Voltak sajnos negatív tapasztalatok partner utakra, mely megjelent a katalógusunkban. Ez számunkra is negatívan hat vissza.

Legközelebb beindítok egy új játékot. Címe: „Ismerd fel !” A többit majd legközelebb.
Látom többen válaszoltak az előző blogom kérdésére. Biztatom Önöket. Adjanak további ötleteket.
Azoknak pedig, akik írtak, nagyon köszönöm.

Vissza